chanou.reismee.nl

Nog krap twee weekies: Australia here I come

Hi there,

ja ja het is bijna zover, over krap twee weekies ga ik drie maanden op reis...I'm going down under! Ik heb er heel erg veel zin in, maar ik heb inmiddels wel gedroomd dat ik werd attacked door een haai, krokodil of een giant spin...hhmm laten we hopen dat Marco wel degelijk gelijk heeft (de meeste dromen...)

Op de hoogte blijven van mijn Australische avonturen is mogelijk via dit online dagboekje (je kunt je hier ook aanmelden voor de mailinglist, zodat je een notificatie krijgt wanneer ik weer eens wat heb lopen babbelen) Ik vind het leuk om via deze weg mijn avonturen & belevenissen met jullie te delen & daarnaast zijn jullie natuurlijk geheel vrijwillig! vrij om berichtjes te posten!

De eerste maand ben ik (hoe vaak maak je dat mee zo ver weg) met m'n zussie, zwager en lieve Astrid dus dat wordt vertrouwd genieten met een Australisch randje

Laughing
Vanuit Australie horen jullie van me...

Liefs Chanou

Laughing

Reacties

Reacties

Ralph en Loes

We gaan eruit vanuit dat de meeste dromen bedrog zijn.
Heel, heel veel plezier. En we houden contact!!!!!

Nogmaals dikke knuffel voor jullie allen.

Kim

Hiet is inmiddels een bekend verhaal voor je geworden, maar ik wil het nog 1 keer kwijt:

Wat vind ik het gewelidig dat je 1 van je dromen nu gaat verwezenlijken, maar OHOHOH wat ga ik je missen lieverd!

Karin

En Tante moet jullie helemaal missen ja!!!!! maar wat gaaf dat we kunnen meereizen straks via deze chanoureisverhalensite.....verheug me er nu al op ....zo leuk voor je Chanou ...en zo super dat je eerst een tijdje met Kim Martijn en Astrid rondbrengt daar ....nou lieffie ik zal je nog wel zien ...maar Geweldig dat je de reis van je dromen steeds dichterbij ziet komen ....

Kus van je Tante Karin

Love en kiss

Yony

Jajaja, ik heb zin in je reisverhalen! Whoei!!!

danny

ey liever :) ik ga zeker de verhalen foto,s etc bekijken op deze site:D
maak er wat van en doe voorzichtig:) dikke kus danny

Nance

Hoi lieverd,
Ik ga het allemaal volgen!
Ik zie je in ieder geval nog op Kerstavond voor je gaat...
x nance

Alexandra

Hoi lieverd,

We missen je nu al, en je bent nog niet eens vertrokken!
Maar we weten wat voor super reis je gaat maken!

Lieffie, ga van alles genieten.......liever niet van de Australische boys.......wil je echt NIET kwijt!!!

Hou ons op de hoogte, zo ben je toch nog bij ons!!

Veel plezier.....nogmaals GENIET!!!

We houden van je!!

xxx tantie xxxx

Rietpetiet

Hoi skattie ,
nog even een dikke week buffelen ( zou pappa zeggen) in Paradiso en dan lekker genieten ......
we gaan aftellen.....nog 11 nachtjes......
dikke kusssss

kimmie en marty

Vanaf Hongkong airport met een zweterig gevoel en zin om onder de douche te stappen - maar we moeten nog zo'n 10 uur - & net wat gezichtscreme geleend van de parfumwinkel, he wat voelt dat lekker - een hele dikke zoen! Heb heel veel zin in onze reis samen Zanussi! En doe iets makkelijks aan im flugzeug, hell yeah!

Love you Kim

djazz

heey noutje

bijna zover spannend!!!!!!!!!
zie je zaterdag nog wel ff toch
in ieder geval super veel plezier
ik hoop dat het super word
zal aan je denken

kussjes djazz

Oma mars

Hoi schat,
wat een leuke site.....
ik ga je natuurlijk volgen met mijn nieuwe laptop...
in ieder geval tot 2e kerstdag...
veel liefs oma

Alexandra

Uit Zwitserland willen wij met de gehele familie jou een fantastische reis toewensen. Ook voor Kim/Martijn/Astrid.

Veel plezier!!
Liefs uit Zwitserland!!

Loes & Ralph

Hoi,

We hopen dat je en goede reis hebt gehad. Heel veel plezier daar en doe de rest de groeten van ons.

Dikke knuf van Ralph en Loes

corrie lammertse1929

ik gun alle liefde die er is ik vind je zo schat kus oma

Loes en Ralph

Voor jullie allen een heel gelukkig en liefdevol 2009 toegewenst.

Hele dikke kus van Ralph en Loes

Marielle & Jeroen

Hey Wereldreizigers!!!!

Voor jullie allemaal een heel gelukkig, gezond, liefdevol en reislustig 2009!!!!! Ben erg benieuwd hoe jullie de jaarwisseling hebben ervaren daar in het zonnetje!???

Veel Liefs Marielle & Jeroen

corrie1929

ik hoop dat het heel leuk is of me nagels het uit haude ik weet het niet een goed 2009 ik mis jullie knuffel corrie lammertse .

Daphne

Ben heel benieuwd naar je eerste paar dagen , super daar hè!!
Happy new year voor jullie allemaal.
liefs Daph

Tante Willy

We hangen aan je lippen!!!!!!!!!!! Gaan we zelf ook een beetje op vakantie. Gelukkig nieuwjaar voor iedereen,
liefs Frits en Willy

corrie 1929

halo lieven kinderen wat een feest als je dit mag mee maken ik gun jullie alle liefde dikke knuffel oma corina ik denk aan jullie

mila.b

Hey liefie,
Zo leuk om te lezen, dat je het zo lekker hebt!
Ben erg jaloers, maar heeeeel blij voor jou.
Ben sinds manifesto, niet meer in para geweest, omdat ik ziek was....dus ook geen o&n voor mij...zooo saai.
liefie ik mail je snel, heel veel plezier met je zusje, en natuurlijk al die fantastisch lekkere mannen daar....haha.
dag schatje! dikke kus mila.

mila.b

oja....
plaats is wat fotootjes, ben benieuwd!
kussie

mila.b

oja2....
Heeeeeeeeel happy new year natuurlijk!
May all your dreams come true!

Loes en Ralph

Ik had al een bericht geschreven toen je bezig was met je verhaal over de dolfijnen. Toen je daarmee klaar was heb ik meteen geregeerd.

Echt tof van die dolfijnen, ben benieuwd naar de foto's. Nou meiden en natuurlijk Martijn geniet met volle teugen.

dikke knuf van Loes en Ralph

corrie van oostrum

hallo lieve schatten, ik ben bij oma en heb je reisverslagen gelezen, harstikke leuk, ik hoop dat jullie nog een hele fijne tijd samen hebben, dikke kus en ik schrijf jullie nog wel een keer groetjes aan iedereen

1929 corrie

halo schat alles goed dikke knuffel oma corina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!