chanou.reismee.nl

Happy New Year vanuit een zonnig Brisbane

Hi lieve iedereen,

Allereerst HAPPY NEW YEAR!!!

Ik heb zojuist een heeeeel lang verhaal getypt, met allemaal leuke details en grappige anekdotes etc, ja hoor de &*#$ computer crasht dus alles is weg....zo balen! Ik ben nu dus niet echt in de mood om dat hele lange verhaal met hetzelfde enthousiasme en leuke bewoording te typen, dus bij deze even een kort bericht dat alles goed gaat met me en morgen volgt een leuk, uitgebreid verslag met (heel veel) details zoals jullie van me gewend zijn haha.

Het is hierecht super!Iedereen iszo vriendelijk, vrolijk, echte zonnestraaltjes en dat gevoel brengen ze echt over op andere mensen.Het weer in Melbourne viel echter welbijzonder tegen, koud gehad en weinig zon gezien brrrrr gelukkig hebben we vandaag met z'n drietjes (Kim, Astrid en ik) een binnenlandsevlucht gepakt en is de temperatuur zo'n 10 graden hoger hhmm heerlijk! Morgen halenwe onze huurauto op en gaaner twee weken op uit langs de kust, relaxen, surfen, mooie natuur enhet dierenrijkbewonderen, ik heb er erg veelzin in!Ondanks dat de reis van 25 uur mij heel erg is meegevallen, ik heb veel geslapen en de tijd vloog (leuke woordspeling) eigenlijk om gelukkig, heb ik erge last van een jetlag, ik voel me erg ziek, duizelig, misselijk, beetje griepverschijnselen en bijna geen energie, vandaag ging het gelukkig al een flink stuk beter! Ik heb goede hoop dat ik komende week vol energie ben en enjoying the wonderful life here in Australia completely!! Het worden een paar hele bijzondere maanden heb ik het gevoel. Ik ga nu slapen en morgen schrijf ik opnieuw!

ps: wat tipjes van de sluier voor morgen: wij hebben vandaag gewoon op het heilige veld van de Australian Open staan tennissen!!!! zo cool! brandalarm in ons hotel ging net af, brandweer alles er bij, uiteraard foto's van gemaakt haha, kamer naast ons stond even te koken zonder afzuiger hahaha.

Liefs en een kus Chanou

Reacties

Reacties

danny

hey liever wat klote van je computer :(
iig voor jullie allen daar een goed en gezond 2009 kus

yony

Gelukkig 192009 lievie!! Superleuk om je eerste berichtje uit verweggistan te lezen :P
Dikke kus!!

anna

een heel gelukkig niuwjaar gr anna

Loes

Goed te horen dat de reis is meegevallen. En ja een jetlag is niet zo gek, maar hopelijk heb je volgende week genoeg energie om van alles te genieten. Het klinkt goed wat jullie gaan ondernemen. Voor iedereen lieve groetjes en geniet ervan.

dikke kus van Ralph en Loes

Alexandra

Hai lieverd, een happy, gezond en flitsend 2009!!

Fijn dat de reis meeviel. Het kan ook anders zijn hoor!
Gelukkig is het weer in Brisbane beter, lekker genieten van de warme zonnestralen....en wij hier maar bibberen van de kou!!

Lieffie, we kijken uit naar je verslag, groetjes aan Kim en Astrid.

Love you!!
xxxx

Alexandra-Hamma-Boyd-Djazz

Rico

Wat een knuppel ben je met je computer
Sla na elke regel op hahaha
Nog vele leuke momenten.
Ook voor kim en astrid

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!