chanou.reismee.nl

Australian 'too good to be true' Open

Hi sweet dutch people,

Ik kon het op het moment even niet laten om jullie te laten weten wat voor een topdag Kim en ik nu al hebben en al HELEMAAL gaan krijgen:

Laura heeft vanochtend haar single partij gewonnen met erg mooi tennis dus dat was al genieten geblazen, vervolgens heeft Martijn Rod Laver dagkaartjes weten te bemachtigen.Kim en ik hebbenzojuist al Monfils tegen Simon zien spelen, erg cool.Serena gaat zometeen de baan op,Laura speelt dan nog een dubbeltje en vervolgens gaan we gewoon naar NADAL-GONZALES!!!!Dit zijn natuurlijk al helecoole vooruitzichten,MAAR om het allemaal nog spectaculairder te maken EN er voor te zorgen dat Kim vanavond haar stem volledig kwijt is (watop zich niet zo'n straf is voor ons, want deze vrouw is de afgelopen twee dagen hysterisch drukmet hetopvoeren van sketches hahaha, maar heel gezellig :-) tadadadadada zij wij ook bij de wedstrijd BLAKE - TSONGA & zitten we gewoon op rij 6 in The Rod Laver Arena WHOOOHOOO!!! Ik weet het, ik ben nu zelf ook vrij hysterisch enthousiast, maar het is hier zo cool. Australian Open is op het moment gewoon onze thuisbasis. Mijn pas verloopt vandaag, dus het is echt een smashing (leuke woordspeling) briljante afsluiting van deze toptennisweek voor mij! Als slagroom op het sportieve soesje....zaten we net een broodje te eten op het players lounge terras en ik zat met m'n rug naar de deur, zeg Martijn heel droog 'wie is die man dan, die daar aan komt lopen' Ik ben heel goed afgericht inmiddels dus ik vertrek geen spier, maar in m'n linkerooghoek verschijnt deze heerlijke vent langzaam in mijn vizier....hij moet tenslotte ook eten, voordat hij straks moet tennissen.....en wie moet er straks een partijtje spelen met z'n lange Spaanse lokken?? mr Nadal.... hij kwam ons even joinen!! Mijn hart zat in m'n keel, hij is zoooo enig en schijnt een hele lieve jongen te zijn, nou laat ik nu net onwijs houden van lieve jongens hahahaha. Taalbarriere?? Daar heb ik nou echt geen problemen mee ineens hahaha Ik ga gewoon de hele dag over z'n armen wrijven, hem aankijken en af en toe in z'n billen bijten (yes ladies die mogen er wezen hoor in real life hahaha) Zonder dollen, het is 1 grote geweldige belevenis om hier rond te lopen en Martijn is echt zo'n schat, heeft hij dus net ook avondkaartjes geregeld, helaas geen plaatsen naast elkaar, komt hij vervolgens na 10 min met een big smile weer terug: ' here you go ladies, rij F naast elkaar' Jullie begrijpen nu vast wel waarom de titel van dit verhaaltje (eindelijk mag ik TJE laten staan dit keer haha) ' Australian 'too good to be true' Open is.....

Ik vertrek woensdag naar Sydney, zal daar ongeveer een klein weekje verblijven en dan leuke plaatsjes onderweg aandoen, terwijl ik doornaar het Noorden reis, ik wil ook graag naar Darwin, daar schijnt een prachtig rainforest en National Park te zijn waar je kan zwemmen onder een waterval: wow!.....Niets is nog gepland en al het fijns dat op m'n pad komt daar zal ik compleet van gaan genieten, want drie maanden vakantie in totaal is eigenlijk wel heel bijzonder. Let the new journey begin....uiteraard vind ik het straks best wel een beetje spannend hoor zo zonder de vertrouwde Nederlandse familie koppies om me heen :-)

Ik heb trouwens gisteren nog wat extra Australian Open foto's in mijn album gezet.

Bedankt voor al jullie super leuke reacties, dat is zo fijn om te lezen!

Beterschap voor alle mensen die net als di papa en di mama geveld zijn door de griep.

Liefs, kus en knuffels van Chanou, Kim en Marty xxxxx

Reacties

Reacties

Rita

Oh ,oh, oh wat jij toch een mazzel hebt dat je zwager tennis-coach is......enig weer, die verhalen.....
we zitten nu onder de pillen, gelukkig is de skieterie gestopt, maar nu zo slap als een dweil.....wees maar blij dat jullie lekker daar zitten, in de zon....want je wilt echt niet weten hoe je je voelt....maar goed ,er zijn natuurlijk ergere dingen....
ik ben benieuwd naar de belevenissen van vandaag....

dikke kussss

Loes

Jeetje, ik heb me rot gelachen net met lezen. Kan ik wel gebruiken in huize histirica (Marvin, je weet)
Maar enfin, ik ben blij dat jullie het zo leuk hebben.

Spannend hoor a.s. woensdag alleen verder, maar ik denk dat je het daar zo leuk hebt dat ondanks de gezelligheid van die andere je weken zullen omvliegen.

Nu schat je hebt ons weer veel plezier gedaan met je enige verhaal en alle mooie foto's van de vorige keer. Voor iedereen een hele dikke kus van van ons allen.

Loesje en Ralphje

Daphne

Geweldigggggggggggggggge foto's.Lake wabby was toen voor ons ook naar beneden rennen en zwemmen. Wij willen zeker ook weer terug.Byron Bay ook fantastisch en voor jou lijkt me het ook niet vervelend om Luke weer eens terug te zien ...TOCH?:)

Veel plezier nog en wat een geweldige super ervaring zo bij de Australian open te zijn.

liefs voor jullie drieën van ons 5-en

Nance

Wat een super belevenissen allemaal!

Enne... Chanou en Nadal in de mixdubbel binnenkort?:-)

Wat een super mooie foto's hebben jullie al gemaakt!
Ik krijg al helemaal weer heimwee naar OZ...

Ik geniet van al je mooie verhalen!

Dikke x Nance

Ester

Lieve Kim, Martijn en Chanou,

Leuk om jullie verhalen te lezen! Ik ben wel jaloers op jullie lange vakantie, het lekkere weer (inmiddels...) en alle leuke, spannende dingen die jullie meemaken!

Tis zo leuk om te lezen hoe jullie het naar jullie zin hebben.

Kim en Martijn: geniet van jullie tijd samen, na de Australian Open. En Chanou, heel veel reisplezier verder in je eentje, dapper hoor! :-)

Heel veel liefs en een dikke kus
Es

Maria

Ik las in de krant van de week dat er rellen zijn op de Australian Open........? Gedraag jullie wel een beetje hé?
Have fun wijffie! x Maria

YONY

Gaat ie lekker liefie? Laat je me weten wanneer ik weer kan bellen? XXXXX

Didier

Erg leuk allemaal! :-) Wachtende op je nieuwe verhaal, groetjes, Didier.

Pedro

Ik heb net van Kim gehoord over deze weblog.
Leuk om te lezen en leuk dat je het naar je zin hebt.
Ik hoop dat je nog veel leuke dingen gaat beleven.

Wat Nadal betreft, play hard to get.
Dan raakt hij wellicht eerder geïnteresseerd.

Pinar

Eeey Chanou!! (mooie naam btw)

Je kent mij niet maar kwam toevallig op je blog!! Geweldig wat je allemaal meegemaakt hebt en waarschijnlijk nog meemaakt!! Ik bedoel Australian Open (OW MY GOD) wat een TOPPER moet dat zijn, ik ben al blij dat ik Nadal hier in Rotterdam op 20 meter afstand mag bewonderen (vnl zijn achterwerk natuurlijk :P).

Maar echt super wil solo in Augustus/September voor 6 maanden naar Melbourne en omstreken dus steek hier heel veel van op!!

Have soo much fun out there ..

Grtzz

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!